Frequently Asked Questions

Algemeen

Wat zijn de voorwaarden?

Je webshop voldoet aan de wettelijke eisen, heeft aansluiting met ons assortiment en is geschikt voor API-synchronisatie

Hoe kan ik me oriënteren?

M.i.v. 1-11-2021 werken wij niet meer met tijdelijke accounts. Voldoe je aan de gestelde voorwaarden, maak dan een account aan. Binnen enkele dagen ontvang je van ons een terugkoppeling met de mogelijkheden.

Assortiment en Productinformatie

Dien ik jullie advies verkoopprijs aan te houden?

Nee, je bent vrij om je eigen verkoopprijs te bepalen

Bestellen en Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Nieuwe klanten betalen via iDEAL, Bancontact, Sofortbanking of depotstorting (minum stortingsbedrag EUR 1.000). Vaste klanten kunnen achteraf betalen via automatische incasso. 

Garantie en Retouren

Hoe gaan jullie om met het herroepingsrecht?

De "Wet Koop of Afstand"(herroepingsrecht) geldt alleen B2C en niet voor B2B. Je draagt dus zelf het risico van eventuele retouren tijdens deze wettelijke zichtperiode

Synchronisatie

Met welke software kan ik automatisch koppelen?

We hebben API-plugins voor Shopify, Lightspeed, CCV Shop en Prestashop. 

Verzenden

Met wie wordt verzonden?

Alle bestellingen binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL. Voor de overige landen wordt verzonden met een partner binnen het EPS netwerk